ZABORAVILI SVOJE PODATKE?

Urologija

Infekcije mokraćnih puteva, kamenje u bubregu i mokraćnim putevima i oboljenja prostate, najčešći su razlozi zbog kojih se pacijenti javljaju urologu. Čest razlog dolaska urologu mogu biti  i tegobe iza kojih se krije neko maligno oboljenje urogenitalnog trakta.

Tačno postavljena dijagnoza može olakšati izlečenje i sprečiti neželjene posledice kako benignih oboljenja kao što su infekcija, kamen, benigno uvećanje prostate i sl. tako i malignih oboljenja koja ako se otkriju u ranom stadijumu razvoja, najčešće su izlečiva.

Oboljenja urogenitalng trakta u kojima će vam pomoći urolozi poliklinike Atina, doc. dr Srđan Živojinov, dr Žarko Dimitrić, mr. sci. med. dr Slobodanka Stojić, dr Paunel Popov su infekcije mokraćnih kanala, bubrega i mokraćne bešike, bakterije, upale prostate kod muškaraca, poremećaji bubrega, urođene anomalije, dobroćudni i zloćudni tumori bubrega, kamen u bubregu i mokraćnim kanalima, polno prenosive bolesti kod muškaraca.

U oblasti dečije urologije na raspolaganju je dr Dragan Šarac, dečiji urolog i hirurg, koji obavlja urološki pregled dece, lečenje uroloških bolesti kod dece i cirkumciziju.

U ovoj oblasti možete obaviti:

UROLOGIJA - Doktori

Doc.Dr. Srđan Živojinov

Urolog

Dr Srđan Živojinov, urolog, u poliklinici Atina obavlja specijalistički urološki pregled i druge usluge. Cistoskopija, urofluometrija, cirkumcizija, frenulotomija, uklanjanje kondiloma, ultrazvučno vođena biopsija prostate, operacija varicocele i hydrocele, bužiranje mokraćnih kanala.

Dr med. Žarko Dimitrić

Urolog

Dr med. Žarko Dimitrić, urolog u Polikinici Atina obavlja lečenje benigne hiperplazije prostate, transretktalni ultrazvuk, ultrazvučno vođena biopsija prostate, cistoskopija, urolitijaza, uklanjanje kondiloma i drugih promena.

dr Nebojša Dejanović - Urolog

dr Nebojša Dejanović

Urolog

Dr Nebojša Dejanović, urolog, u poliklinici Atina obavlja specijalistički urološki pregled i druge usluge. Cistoskopija, urofluometrija, cirkumcizija, frenulotomija, uklanjanje kondiloma, ultrazvučno vođena biopsija prostate, operacija varicocele i hydrocele, bužiranje mokraćnih kanala.

Doktorica

Mr. sci. med. dr Slobodanka Stojić

Urolog

Mr. sci. med. dr Slobodanka Stojić, urolog, u poliklinici Atina obavlja specijalistički urološki pregled i druge usluge. Cistoskopija, urofluometrija, cirkumcizija, frenulotomija, uklanjanje kondiloma, ultrazvučno vođena biopsija prostate, operacija varikočele i hidročele, bužiranje mokraćnih kanala.